Obchodní podmínky
Obchodní podmínky internetového obchodu Noble Lashes
I. Definice.
§ 1
V těchto obchodních podmínkách internetového obchodu www.noblelashes.pl, dále jen „Podmínky“, je třeba pod následujícími pojmy rozumět:
a. „Prodávající“ – NOBLE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, se sídlem v Olkuszi, adresa ul. Nowowiejska 33, 32-300 Olkusz, NIP: 637 220 92 02, KRS 0000821597, REGON: 385198239, e-mail: sklep@noblelashes.pl, tel. 500 045 413, Messenger: Noble Lashes,
b. „Obchod“ – internetový obchod dostupný na stránce www.noblelashes.pl a jejích podstránkách, nabízející produkty na prodlužování řas značky NobleLashes, zejména: řasy, lepidla na řasy, příslušenství a jiné produkty pro prodlužování řas, jakož i pro lash lifting, laminaci a microblading.
c. „Zákazník“ – jakýkoliv subjekt, který uzavírá se Prodávajícím smlouvu o založení Účtu v Obchodě nebo kupní smlouvu na zboží z nabídky Obchodu.
d. „Účet“ – zákaznický účet vytvořený Zákazníkem v Obchodě podle pravidel stanovených v Podmínkách, umožňující zejména evidenci objednávek, náhled na předchozí objednávky, náhled na všechna udělená souhlasy, možnost ukládání více doručovacích adres, možnost přiřazení individuální slevy k účtu.
e. „Spotřebitel“ – fyzická osoba definovaná v článku 221 občanského zákoníku, tj. osoba, která činí s podnikatelem právní úkon, který přímo nesouvisí s její podnikatelskou nebo profesní činností.
f. „Spotřebitel-podnikatel“ – fyzická osoba uzavírající smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že nemá pro tuto osobu profesionální charakter, zejména s ohledem na předmět její podnikatelské činnosti uvedený v evidenci podnikatelů.
II. Obecná ustanovení.
§ 2
Tyto podmínky stanovují pravidla poskytování služeb elektronickou cestou Prodávajícím ve prospěch Zákazníků, spočívající zejména v možnosti bezplatného vytvoření Účtu v Obchodě a následném uzavírání kupních smluv prostřednictvím internetu na zboží z nabídky Obchodu za ceny uvedené na příslušných podstránkách Obchodu.
§ 3
Obsah prezentovaný na stránkách Obchodu, zejména oznámení, reklamy, ceníky a další informace, nepředstavují nabídku ve smyslu ustanovení § 1731 a násl. občanského zákoníku, ale pouze výzvu k podání nabídky.
§ 4
1. Ceny zboží v sortimentu Obchodu jsou uvedeny v polských zlotých a zahrnují DPH. Prodávající si vyhrazuje právo měnit sortiment Obchodu, ceny zboží, provádět a rušit propagační akce (včetně slev závislých na objemu objednávky). Je možné platit i v jiné měně než polský zlotý – po předchozí dohodě s Prodávajícím.
2. Uvedené ceny nezahrnují náklady na dopravu a poplatky za určité způsoby platby, které jsou uvedeny zvlášť na příslušných stránkách Obchodu.
3. V případě zavedení slevy na zboží Prodávající uvede nejnižší cenu za posledních 30 dnů před jejím zavedením.
§ 5
1. Nákup v Obchodě je možný po předchozí registraci a vytvoření Účtu. Postup registrace je popsán v části III těchto Podmínek.
2. Vytvoření Účtu v Obchodě znamená souhlas s Podmínkami, což je potvrzeno prohlášením při vyplnění registračního formuláře. Podmínky jsou rovněž zaslány e-mailem ve formátu PDF.
§ 6
Obchod realizuje objednávky na území Polska a ostatních členských států Evropské unie. Objednávky mimo EU jsou možné po individuálním dohodnutí podmínek s Prodávajícím.
§ 7
1. Pro používání Obchodu je ze strany Zákazníka nezbytný přístup k internetu, e-mailová adresa a standardní operační systém a internetový prohlížeč.
2. Pro správné fungování Účtu a vytvoření objednávky je nutné povolení cookies v prohlížeči. Cookies slouží k udržení přihlášení, procesu objednávání a statistickým účelům. Je možné je později odstranit prostřednictvím nastavení prohlížeče nebo jiného softwaru.
III. Založení Účtu v Obchodě.
§ 8
Účet v Obchodě si mohou založit: fyzické osoby s alespoň omezenou způsobilostí k právním úkonům, právnické osoby nebo organizační složky bez právní subjektivity, kterým zákon přiznává právní subjektivitu. Účet je zřízen bezplatně.
§ 9
1. Osoba, která chce uzavřít s Prodávajícím smlouvu o zřízení Účtu v Obchodě, by měla kliknout na záložku „Registrace/Zaregistrovat se“ nacházející se na příslušné části stránek Obchodu. Tamní formulář představuje nabídku Prodávajícího určenou budoucímu Zákazníkovi na uzavření smlouvy o zřízení Účtu v Obchodě.
2. Následně je třeba vyplnit formulář a uvést: e-mailovou adresu, heslo k Účtu, adresu, a v případě zájmu o fakturu také DIČ nebo rodné číslo. Uvedené přihlašovací jméno a heslo budou po vytvoření Účtu sloužit k přihlášení.
3. Pro odeslání formuláře a dokončení registrace v Obchodě je nutný souhlas s Podmínkami a souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem řádného poskytování služeb dle Podmínek. Souhlas se zpracováním údajů pro marketingové účely a zasílání obchodních sdělení je dobrovolný a není podmínkou uzavření smlouvy o zřízení Účtu. Po odeslání formuláře zašle Prodávající osobě potvrzující e-mail se zněním Podmínek v příloze (PDF).
4. Kliknutí na tlačítko „zaregistrovat se“ znamená přijetí nabídky Prodávajícího. Tímto okamžikem dochází k uzavření smlouvy o zřízení Účtu mezi Prodávajícím a osobou, která vyplnila registrační formulář.
5. Pokud je Zákazník Spotřebitel nebo Spotřebitel-podnikatel, má právo odstoupit od smlouvy o zřízení Účtu bez udání důvodu do 14 dnů od jejího uzavření. Ustanovení § 18 odst. 2–4 se použijí přiměřeně.
§ 10
Zákazník je povinen uchovávat své přihlašovací údaje s náležitou péčí tak, aby k nim nezískaly přístup neoprávněné osoby.
IV. Zadání a přijetí objednávky.
§ 11
1. Prodej zboží probíhá na základě objednávek zadávaných prostřednictvím Účtu.
2. Zákazník může zadat objednávku po přihlášení ke svému Účtu.
3. Objednávky lze zadávat prostřednictvím Účtu 7 dní v týdnu, 24 hodin denně. Prodávající odpoví na objednávku do dvou pracovních dnů od jejího obdržení.
§ 12
1. Pro uzavření kupní smlouvy se Zákazník v Obchodě rozhodne pro zboží kliknutím na záložku s daným sortimentem a následně na tlačítko „koupit nyní!“ u vybraného zboží. Zboží v košíku není považováno za objednané – zákazník může přidávat další položky, odebírat je, nebo zcela zrušit nákup.
2. Po přidání všech požadovaných produktů do košíku a výběru způsobu platby a doručení je třeba kliknout na „Pokračovat“. Následně se zobrazí informace o způsobu doručení a platby a jejich nákladech. Celková cena se automaticky aktualizuje o poplatky. V příslušném poli lze přidat poznámky k objednávce.
3. Zobrazené zboží, množství, ceny a způsob doručení a platby s uvedením nákladů představují výzvu Prodávajícího k podání nabídky nákupu.
4. V této fázi je třeba zkontrolovat správnost objednávky a kliknutím na tlačítko „Potvrdit“ odeslat nabídku ke koupi Prodávajícímu.
5. Po odeslání objednávky se zobrazí potvrzení o jejím přijetí Prodávajícím – tím se Zákazník stává vázán svou nabídkou.
6. Následně Prodávající potvrdí přijetí nabídky e-mailem zaslaným na adresu uvedenou Zákazníkem v Účtu. Kupní smlouva je uzavřena ve chvíli, kdy je tento e-mail doručen do elektronického komunikačního prostředku Zákazníka a ten měl možnost se s ním seznámit, za předpokladu dostupnosti zboží na skladě.
§ 13
1. Zákazník si volí způsob platby a doručení. Dostupné způsoby platby: předem na účet, PayPal, Przelewy24, dobírka. Způsoby doručení: kurýrní služba, zásilkovna, Polská pošta.
2. Náklady na platbu a doručení nese Zákazník, avšak Prodávající může stanovit hodnotu objednávky, nad kterou tyto náklady převezme. Veškeré náklady jsou uvedeny před podáním nabídky.
3. Informace o platbách, dopravě, hranici pro bezplatné doručení a ceny zboží jsou uvedeny v příslušné záložce Obchodu.
§ 14
1. Zákazník může požádat o vystavení faktury, která dokumentuje uzavření kupní smlouvy.
2. Přijetím Podmínek Zákazník souhlasí s vystavováním a zasíláním faktur elektronicky dle zákona o DPH.
3. Prodávající vystavuje faktury v elektronické podobě a zaručuje jejich pravost a integritu.
4. Prodávající nenese odpovědnost za chybné fakturační údaje poskytnuté Zákazníkem.
5. Elektronické faktury budou zasílány na e-mail uvedený v objednávce.
6. Zákazník má právo na papírovou fakturu, pokud při objednávce výslovně požádá o její zaslání.
§ 15
1. Realizace objednávky začíná:
- u platby předem – po připsání platby na účet Prodávajícího,
- u PayPalu nebo Przelewy24 – po autorizaci transakce,
- u dobírky – po uzavření kupní smlouvy.
2. Prodávající obvykle realizuje objednávky do sedmi pracovních dnů od připsání platby. Pokud by lhůta měla být delší, Zákazník bude neprodleně informován.
VI. Záruka.
§ 18
1. Prodávající jako Záruka poskytuje Zákazníkovi záruku shody zboží se smlouvou na zboží zakoupené Zákazníkem.
2. Záruka zajišťuje, že zboží je vhodné pro běžné použití v souladu s jeho účelem.
3. Odpovědnost ze záruky se vztahuje pouze na nesoulad zboží se smlouvou.
4. Záruka se nevztahuje na zboží, které nelze na základě dokumentů či údajů na výrobku identifikovat jako zakoupené u Záruky.
§ 19
1. V případě zjištění vady spadající pod záruku je Zákazník povinen neprodleně informovat Záruku písemně vyplněním a odesláním reklamačního formuláře obsahujícího:
a) název zboží, katalogové číslo, datum nákupu, číslo faktury nebo jiného účetního dokladu,
b) datum zjištění vady,
c) popis závady,
d) požadavek Zákazníka – oprava nebo výměna zboží.
2. Zákazník může využít reklamační formulář dostupný na adrese www.noblelashes.pl/formularze. Pro realizaci záruky je nutné předání reklamovaného zboží Zárukovi. Náklady na dopravu nese Záruka.
3. V případě uznané reklamace se Záruka zavazuje podle volby Zákazníka k vrácení zaplacené částky, snížení ceny, opravě nebo výměně zboží – s výjimkou, kdy je oprava nebo výměna nemožná nebo spojená s nadměrnými náklady. V takovém případě bude nabídnuto vrácení nebo snížení ceny.
4. Záruka splní své povinnosti do 14 pracovních dnů od doručení zboží. Pokud to nebude možné z důvodů nezávislých na Zárukovi, splní povinnost co nejdříve.
5. Po vyřízení reklamace bude Zákazník informován o provedení převodu nebo odeslání opraveného/vyměněného zboží.
6. V případě výměny vadného zboží za bezvadné běží záruční lhůta znovu od data doručení nového zboží.
§ 20
1. Záruční lhůta činí 12 měsíců ode dne vystavení faktury nebo jiného účetního dokladu.
2. Práva ze záruky se uplatňují v sídle Záruky v Polsku.
3. Záruka nevylučuje, neomezuje ani nepozastavuje práva Zákazníka vyplývající ze zákonné odpovědnosti za vady (odpovědnost za vady).
VII. Vrácení zboží a reklamace.
§ 21
1. Každý Zákazník (bez ohledu na to, zda je Spotřebitelem nebo Spotřebitelem-podnikatelem) má právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené na dálku bez udání důvodu do 14 dnů. Lhůta začíná běžet ode dne, kdy Zákazník nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme zboží. Pokud je smlouva na zboží dodávané po částech, lhůta běží od převzetí poslední části. Pokud jde o více samostatně dodávaných věcí – lhůta běží od převzetí poslední věci.
2. Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Zákazník informovat Prodávajícího o svém rozhodnutí jednoznačným prohlášením (např. poštou nebo e-mailem na adresu uvedenou v § 1 písm. a).
3. Může být použit formulář odstoupení dostupný na www.noblelashes.pl/formularze.
4. K dodržení lhůty postačí odeslání informace před jejím uplynutím.
5. Právo na odstoupení nelze uplatnit u zboží, které bylo po doručení neoddělitelně spojeno s jinými věcmi.
6. V případě odstoupení od smlouvy vrátí Prodávající všechny přijaté platby, včetně nákladů na doručení, bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení. Vrácení proběhne stejnou platební metodou, jakou použil Zákazník, pokud nebyla dohodnuta jiná. Zákazník za to neponese žádné náklady.
7. Zákazník odpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud jej používal jinak než pro ověření jeho povahy, vlastností a funkčnosti. V takovém případě bude z vrácené částky odečtena odpovídající hodnota.
8. Právo na odstoupení neplatí u zboží, které podléhá rychlé zkáze, má krátkou trvanlivost nebo bylo doručeno v zapečetěném obalu a po otevření ho z hygienických důvodů nelze vrátit.
9. Prodávající může pozdržet vrácení peněz do doby, než obdrží zboží zpět nebo důkaz o jeho odeslání – podle toho, co nastane dříve.
10. Zákazník je povinen zboží odeslat do 14 dnů ode dne, kdy oznámil odstoupení. Lhůta je splněna, pokud je zásilka odeslána před jejím uplynutím.
11. Náklady na vrácení zboží nese Zákazník.
12. Adresa pro vrácení: NOBLE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Nowowiejska 33, 32-300 Olkusz.
13. Plné poučení o právu na odstoupení je přílohou těchto Podmínek.
§ 22
1. V případě nesouladu zboží se smlouvou má Zákazník právo na právní ochranu (záruka za vady).
2. Reklamace lze podávat písemně na adresu Prodávajícího uvedenou v § 1 písm. a, e-mailem na: sklep@noblelashes.pl nebo telefonicky.
3. V reklamaci je třeba uvést údaje Zákazníka, číslo objednávky (nebo jiné identifikační údaje) a popis události.
4. Reklamace jsou vyřízeny do 14 dnů od obdržení.
5. U Zákazníků, kteří nejsou Spotřebiteli nebo Spotřebiteli-podnikateli, se odpovědnost Prodávajícího za vady vylučuje dle § 558 odst. 1 občanského zákoníku.
VIII. Doba trvání smlouvy o zřízení Účtu.
§ 23
Smlouva mezi Zákazníkem a Prodávajícím o zřízení Účtu v Obchodě se uzavírá na dobu neurčitou.
§ 24
1. Zákazník může smlouvu o zřízení Účtu kdykoliv vypovědět zasláním výpovědi na adresu Prodávajícího uvedenou v § 1 písm. a, e-mailem na adresu sklep@noblelashes.pl nebo jiným způsobem. Smlouva se ukončuje okamžikem doručení výpovědi Prodávajícímu.
2. Prodávající může vypovědět smlouvu pouze v následujících případech:
a. ukončení provozu Obchodu,
b. uvedení nepravdivých údajů v registračním formuláři nebo při nákupu,
c. hrubé porušení Podmínek Zákazníkem,
d. zveřejnění nezákonného obsahu na stránkách Obchodu (zejména vulgárního, urážlivého nebo porušujícího práva jiných osob) – Prodávající má právo takový obsah odstranit nebo upravit.
V takovém případě se smlouva o zřízení Účtu ukončí po uplynutí výpovědní lhůty jednoho týdne.
IX. Závěrečná ustanovení.
§ 25
1. Všechny nadpisy uvedené v textu Podmínek slouží pouze pro přehlednost.
2. Podmínky jsou dostupné v sídle Prodávajícího a na stránce: https://noblelashes.pl/_cms/view/-7/regulamin.html
3. Zásady ochrany osobních údajů: https://noblelashes.pl/polityka-prywatnosci.
Příloha – Poučení o právu na odstoupení od smlouvy
INFORMACE O UPLATNĚNÍ PRÁVA NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
VZOR POUČENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Právo na odstoupení od smlouvy
Máte právo odstoupit od této smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne, kdy jste Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převzali poslední zboží.
Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte informovat NOBLE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Nowowiejska 33, 32-300 Olkusz, NIP: 637 220 92 02, tel.: 500 045 413 o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem, faxem nebo e-mailem).
Můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který není povinný. Můžete také vyplnit a odeslat formulář nebo jiné jednoznačné prohlášení elektronicky na našem webu https://noblelashes.pl/. Pokud tuto možnost využijete, bezodkladně Vám zašleme potvrzení o přijetí odstoupení v trvalé podobě (například e-mailem).
Pro dodržení lhůty pro odstoupení postačí odeslat sdělení o uplatnění práva před uplynutím této lhůty.
Důsledky odstoupení od smlouvy
Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám veškeré platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na doručení, bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí. Vrácení provedeme stejným způsobem platby, který jste použili při původní transakci, ledaže jste výslovně souhlasili s jiným řešením. V žádném případě Vám nevzniknou žádné náklady v souvislosti s tímto vrácením. Vrácení můžeme zadržet do doby, než obdržíme vrácené zboží nebo doklad o jeho odeslání – podle toho, co nastane dříve.
Zboží odešlete nebo předáte bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informovali o odstoupení. Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete před jejím uplynutím. Náklady na vrácení zboží nesete Vy. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s ním jinak, než je nutné ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.